Je vyžadována podpora jazyka JavaScript
Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.
Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.
Volná místa
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.
Co bude Vaší náplní práce?
- Administrativní podpora projektové kanceláře
- Příprava a zpracování projektových dokumentů včetně jejich skenování, kopírování a archivace
- Vyřizování interní i externí e-mailové a telefonické komunikace
- Správa kalendáře oddělení
- Tvorba zápisů z porad
- Evidence účetních dokladů
- Komunikace a spolupráce napříč jednotlivými projekty, týmy a odděleními
Požadujeme:
- Zkušenost s administrativními činnostmi
- Minimálně SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
- Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- Velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost
Výhodou:
- Zájem o témata související se vzděláváním
- Zkušenost s realizací projektů
Nabízíme Vám:
- Spolupráci na plný úvazek
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění,
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Láká Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis!
Do projektové kanceláře hledáme zodpovědného a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor/ka finanční kontroly dotačních projektů
Co bude Vaší náplní práce?
- Kontrola finanční správnosti, oprávněnosti výdajů a souladu s pravidly dotačních titulů, a to jak u přípravné, tak realizační a závěrečné fáze projektů.
- Kontrola způsobilosti a oprávněnosti výdajů u projektů spolufinancovaných z fondů EU (OPZ+, IROP aj.)
- Kontrola souladu výdajů s rozpočtem projektu, dotačními pravidly a vnitřními předpisy organizace
- Ověřování správnosti účetních dokladů a jejich vazby na projektové aktivity
- Kontrola průběžných a závěrečných zpráv o realizaci z finančního hlediska
- Prověřování zadávání veřejných zakázek v rámci projektů (včetně VZMR)
- Spolupráce při zpracování žádostí o platbu a přípravě podkladů pro poskytovatele dotace
- Příprava podkladů a účast při interních i externích kontrolách (např. poskytovatel, audit, zřizovatel)
- Evidence a archivace dokumentace související s projekty a jejich financování
- Sledování změn metodických pokynů a pravidel souvisejících s dotačním prostředím
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxi v oblasti veřejných financí, účetnictví nebo kontrolní činnosti výhodou
- Zkušenost s projekty financovanými z EU fondů (např. OPZ+, IROP, OP JAK apod.)
- Znalost pravidel způsobilých výdajů a orientace v metodikách operačních programů
- Znalost účetnictví příspěvkových organizací (podle vyhl. 410/2009 Sb.) výhodou
- Důslednost, pečlivost, schopnost samostatně vyhodnocovat nesrovnalosti
- Dobrou znalost MS Excel a práce s dokumentací
- Orientace ve veřejných zakázkách výhodou
Nabízíme Vám:
- Spolupráci na zkrácený úvazek, případně možnost DPP, DPČ
- Flexibilní pracovní dobu
- Občasný home office
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis.
Co bude Vaší náplní práce?
- Příprava a sestavování dílčích rozpočtů jednotlivých oddělení s ohledem na zdroje financování.
- Zpracování cenových kalkulací včetně tvorby metodik či jiných pravidel.
- Zpracování pravidelných či ad-hoc finančních a účetních reportů.
- Sledování a analýza plnění rozpočtu organizace (hlavní a jiná činnost, projekty IPVZ) na měsíční bázi.
- Controlling fondů organizace a pravidelný reporting (měsíční, čtvrtletní, roční, ad-hoc), pravidelná kontrola nákladových středisek, vyhodnocování plánu a ekonomických ukazatelů.
- Spolupráce při tvorbě ročních finančních výkazů (finančního plánu, účetní uzávěrky apod.).
- Spolupráce s auditory při tvorbě roční uzávěrky.
- Organizace a koordinace prací v rámci finančního controllingu, spolupráce s dalšími odděleními organizace.
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici
- Numerickou a analytickou dovednost
- Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
- Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
- Samostatnost i schopnost práce v týmu
Nabízíme Vám:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9 - 14:30
- 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
- Zvýhodněné stravování - 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na sportovní a kulturní akce
- Vzdělávací kurzy
- Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis.
V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu personalni@ipvz.cz.
Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.